HomeProdottiAttrezzatura di natazioneBorsa impermeabile per u telefuninuPrugna à l'ingrossu Impermeable Cellulare Mobile Bag
Cuntattanti Supplier
Emily Zhou

Ms. Emily Zhou

Dejè un missaghju

Prugna à l'ingrossu Impermeable Cellulare Mobile Bag

Pagate Tipo:
T/T,Paypal,Western Union
Incoterm:
EXW
Min. Ordine:
100 Piece/Pieces
Trasportu:
Ocean,Air
Portu:
Shenzhen,China
Share:
Chat Now
  • Descrizzione
Overview
Attributi di u Produttu

Nimu di mudelluHXW-MP109

MarcaHXW

Abilità di Pruvisione & Informazioni Ul...

ImballaggiImballaggi in scatula standard di fabbrica

Produttività1000000 pcs/month

TrasportuOcean,Air

Postu d 'OriganeShenzhen, Cina

Ability Ability500000 pcs/day

CertificateISO,BSCI,SGS

Codice HS3926909090

PortuShenzhen,China

Pagate TipoT/T,Paypal,Western Union

IncotermEXW

Imballaggio è Consegna
Unità di vendita:
Piece/Pieces
Tipu di pacchettu:
Imballaggi in scatula standard di fabbrica

Prugna à l'ingrossu Impermeable Cellulare Mobile Bag

Ambitu d'Aplicazione:
Floating nuotazione è immersione primavera calda, parco acquaticu di spiaggia, di solitu impermeabile, a prova di umidità, a prova di polvera, sudore, alpinismo, sport all'aperto, u travagliu di campo!
Motivi di raccomandazione:
Attualmente, parechje persone ùn solu ùn piacè cullà in muntagna è wade in acqua, in quantu à lascià più persone comparte u so tempu di ghjoculi
In cunsiquenza, l'apparenza di una borsa di telefonu sottumarinu hè stata accolta da assai fotografi è turisti.

Materiale Premium - Materiale impurtatu, anti-aging è anti-static
Resistenza à l'acqua - Materiale PVC impurtatu, cun resistenza super pressione, prufundità impermeable finu à 20 metri
Lanyard Exquisite - Disassettamentu conveniente, fermu è durable


Descrizione di Produttu

Colore: Neru, biancu, blu, verde, rosa
Tipu: Housse di telefonu impermeable
MOQ: 100pcs
Funzione: impermeable 30M
Pacchettu: Opp Bag
OEM / ODM: Benvenutu
Stile: Moda
Logo: logu persunalizatu
Dimensione: 4 '' * 6.9 ''
Funzione: Impermeabile
Pesu: 40 g


Images Images

Waterproof Cellphone BagWaterproof Cellphone Bag

Waterproof Mobile CoverWaterproof Mobile Cover


Vantaghji nantu à u Produttu
1. Sò adupratu per a natazione, rafting, immersione è altre attività all'apertu. A prufundità di l'acqua hè 100% impermeable à 20 metri. Hè pussutu risponde à u telefunu o piglià foto quandu divi. Pò esse adupratu per l'amatori di u subacqueu, di i travagliadori di u campu è di i rafters, ecc!
2. Ùn ci hè fondamente una differenza trà l'imaghjina è a filmazione fora di u saccu, 100% completamente sigillata. Perchè hè completamente sigillata, umidità, polvere, fangu, sabbia, neve è oliu ùn ponu micca dannu à u telefuninu. Pò esse operatu direttamente in a manica protettiva. Stu pruduttu pò eliminà u prublema d'acqua è di sabbia chì entra in quandu u telefuninu hè ghjucatu in a spiaggia è in mare. Permette di sparà è ghjucà cum'è ti piace.
3 、 Prughjettu impermeabile è impermeable, stabile è affidabile. Hè fattu di materiale a prova di PVC di prutezzione di l'ambiente, chì pò furnisce una prutezzione affidabile per u vostru telefunu in qualunque casu in u desertu, a muntagna, i fiumi è i fiumi, o à a sponda di a piscina U telefunu ùn hè liberu di u ventu, di u gelo, di a pioggia, di a neve. , polvere, spray, vapore d'acqua calda è umida, sudore è altri periculi. Ùn avete micca bisognu di preoccupassi di i periculi di u festival di splashing d'acqua, spray in deriva, a friscura di e persone in a piscina di acqua calda di a spiaggia, l'ambiente di u spettaculu di u desertu è a tempesta di sabbia.
4. Vai à sauna, rafting, nuotazione è cusì. Ùn vi preoccupate micca di ùn avè micca un telefuninu intornu. Ùn vi ne fate guasgi di mette in umidità sottu a pioggia. Pone u vostru telefuninu in u sonnu impermeable, ùn preoccupate micca u dolore è u gasu causatu da l'acqua in a camera / u telefuninu

Nantu à noi

Shenzhen Hongxiangwen Hook & Loop Co., Ltd. hè stata stabilita in u 2010. Cum'è una impresa integrata di l'industria è u cummerciu, simu specializati in a produzzione è a vendita di diversi prudutti sportivi. Semu ingaghjati à furnische voi una varietà di equipaghjamentu auxiliare di natazione, cumprese, ma senza limitazione à sacchetta per u telefonu natale, sacchetti per sacchetti di spiaggia, bracci di natale, borsa impermeabile per u telefuninu mobile, cinturino per flottu etc.

Per risponde cumplettamente i bisogni di appriccazione di u produttu diversu di i clienti sferenti, a nostra sucità hà cuminciatu à furnisce una varietà di servizii OEM / ODM, ricerca è sviluppu indipendenti, cuncepimentu, produzzione, vendite, produzzione è distribuzione di materiale publicitariu, oggetti promozionali cum'è bicicletta. borse, borse di shopping in funzione di i bisogni di i clienti, Regali promozionali, è altri prudutti per risponde à i bisogni di u pruduttu di i clienti à sfarente livelli, arricchinu continuamente a varietà di produtti di a cumpagnia, furnisce i clienti servizii migliori è più pensati, è migliurà a cumpetitività aziendale è l'impattu di l'internaziunale. cumpetitività.

Categurie di pruduttu : Attrezzatura di natazione > Borsa impermeabile per u telefuninu

E-mail à stu dispunizatore
  • *Sujetu:
  • *To:
    Ms. Emily Zhou
  • *Email:
  • *Missaghju:
    U vostru messagiu deve da entre 20-8000 caratteri
HomeProdottiAttrezzatura di natazioneBorsa impermeabile per u telefuninuPrugna à l'ingrossu Impermeable Cellulare Mobile Bag
Inviazione
*
*

Home

Product

Phone

Nantu à noi

Inquiry

Vi cuntatteremu micca immunque

Cumplete più infurmazioni per chì si pò cuntattà cun voi più veloce

A dichjarazione di privacy: A vostra privacy hè assai impurtante per noi. A nostra cumpagnia prumette micca di divulgà a vostra infurmazione persunale à qualsiasi expana cù i vostri permessi espliciti.

Mandà