HomeProdottiAccessori da sciCintura di trasportu di sciVendita Calda Cintura di Carrier di Sci Per U Sci

Vendita Calda Cintura di Carrier di Sci Per U Sci

Pagate Tipo:
T/T,Paypal
Incoterm:
FOB,EXW
Min. Ordine:
1000 Piece/Pieces
Trasportu:
Ocean,Air
Share:
Chat Now
  • Descrizzione
Overview
Attributi di u Produttu

Nimu di mudelluHXW-H01

Marcahongxiangwen

Abilità di Pruvisione & Informazioni Ul...

Imballaggipacchettu standard di fabbrica

Produttività40000 pieces/month

TrasportuOcean,Air

Postu d 'OriganeTerraferma

Ability Ability40000 pieces/month

CertificateSGS/ISO

Codice HS6307900090

Pagate TipoT/T,Paypal

IncotermFOB,EXW

Imballaggio è Consegna
Unità di vendita:
Piece/Pieces
Tipu di pacchettu:
pacchettu standard di fabbrica

Vendita Calda Cintura di Carrier di Sci Per U Sci

Easy Carry Ski Strap: Avvolge snowboards è bastoncini da sci cù e nostre cinghje di purtatori per gestisce i pacchetti è liberà e vostre mani

Anellu di Cintura di Cuscini: U nostru traspurtadore hà tavule di schiuma spesse è morbide chì furniscenu una prutezzione adeguata per prutege i vostri sci da graffi è danni.

Materiale durevule: a tracolla di u traspurtadore hè cumposta da un ganciu è un ciclu di nylon 100%, cinture robuste è cuciture dure per un usu à longu andà. A fibbia giratoria impedisce a cinghia di ligà. I cuscinetti di spalla cù cuscinetti in maglia furniscenu un cunfortu in più.

Cinghia di sci regolabile: A lunghezza totale è a posizione di u cuscinettu di e spalle ponu esse regolate liberamente per un cunfortu ottimale per prevene u dolore di u zainu è a fatica.


Dettagli di u Produttu

Materiale: Nylon + fascia + materiale elasticu

Dimensione: 5cm * 30cm o persunalizati

Culore: neru

Logo: persunalizatu

Moq: 1000 pezzi


Ritratti di dettagli

Hot Selling Ski Carrier StrapHot Selling Ski Carrier Strap

Hot Selling Ski Carrier StrapHot Selling Ski Carrier Strap

Cuncepimentu di cuncepimentu

Per l'accessori di ski, demu una grande impurtanza à a so simplicità. Sta cinghia di traspurtadore hà solu un puntu di cunnessione, micca dui, chì facilita a cunnessione à i sci. Hè impurtante quandu avete l'altru bracciu pienu o avete guanti. Dopu avemu trovu chì hè megliu mette a tracolla nantu à a spalla è semplicemente mette a manu davanti à i sci per creà un puntu di equilibriu naturale.
Pò purtà facilmente dui sci, dui snowboards, o tramindui sci è bastoni. Tuttu ciò chì duvete fà hè di schjattà a cinghia di sci nantu à ciò chì vulete piglià, pigliate, è allora site in strada. In u nostru parè, questu u face più vantaghju chì alcuni altri disegni.
E spalle sò circa 1,5 pollici più larghe nantu à e spalle, ci hè abbastanza zona di a spalla per sparghje a pressione è spustà u pesu. Pensemu chì sia veramente bellu pudè trascinà parechje attrezzature di sci cù e vostre mani praticamente libere. Grazie à questu cuncepimentu unicu, a nostra cinghia di traspurtadore hè a vostra prima scelta.

Caratteristica di u Produttu

1. Riutilizabile, resistente è pò esse incollatu parechje volte。

2. Legeru è dolce, flessibile, pò esse piegatu à vuluntà.

3. Ogni lunghezza è forma pò esse tagliata, è pò esse fissata nantu à l'utensili per mezu di cucitura, incollatura, ecc., Chì hè adatta per vari bisogni industriali.


U nostru vantaghju

Ricca Esperienza: Avemu parechji anni di sperienza in a pruduzzione è a vendita di prudutti di sci, cumpresi cinghje di sci, cinghie di sci di fondu, borsa di sci, cinghia di trasportu di sci, cinghia di palu di sci. Vi daremu u cunsigliu è i servizii più prufessiunali.

Qualità Superiore: Cù materie prime di alta qualità è cuciture strette, a nostra cinghia per supportu di ski hè di assicurà un usu à longu andà

Prutezzione di l'ambiente: u materiale hè rispettosu di l'ambiente è micca tossicu, hà passatu a certificazione ROHS, SGS, BSCI

Stili Diversi: EVA, gomma, silicone, materiali di immersione è altri materiali per a vostra scelta. Una varietà di culori è specificazioni sò dispunibili. Pudemu stampà loghi di l'impresa à dumanda


Categurie di pruduttu : Accessori da sci > Cintura di trasportu di sci

E-mail à stu dispunizatore
  • *Sujetu:
  • *To:
    Ms. Emily Zhou
  • *Email:
  • *Missaghju:
    U vostru messagiu deve da entre 20-8000 caratteri
HomeProdottiAccessori da sciCintura di trasportu di sciVendita Calda Cintura di Carrier di Sci Per U Sci
Inviazione
*
*

Home

Product

Phone

Nantu à noi

Inquiry

Vi cuntatteremu micca immunque

Cumplete più infurmazioni per chì si pò cuntattà cun voi più veloce

A dichjarazione di privacy: A vostra privacy hè assai impurtante per noi. A nostra cumpagnia prumette micca di divulgà a vostra infurmazione persunale à qualsiasi expana cù i vostri permessi espliciti.

Mandà